Saturday, June 14, 2008

Singapore.. Here I Come!


I'm going to Singapore tomorrow...
Thanks MAMA for the trip...
Ni la first time I gie 'Oversea' (... oversea la sangat)
Selama ni penah gie 'Over The boarder jer (... which is Padang Besar Dalam)
Becaouse of nak pegi Singapore ni...
I bought a new swimming suit (... yg lame punya dah tak muat)
Tak sabar rasenya nak rasmikannya... heheheh

p/s :Ni la swimming suitnye... mcm dress kan.. org yg jual tu kata tuk org yg chubby mcm i sesuai pakai yg jenis ni coz dia bleh 'Cover Perut"


So.. in the next post its gonna be bout my trip kat Singapore k...
I see u guys on Monday k...

xoxoxoxo








3 comments:

AK said...

huhu
slamat bercuti!!!
utk cover perut ya!
haha

Anonymous said...

Got some nice pics there

Nadya Che said...

nie untuk jual (ads)...or missing pieces?