Friday, August 15, 2008

Something that I wanna share with all of u....

Huh... Enough about Suria FM, i guess u guys had enough.. me bragging about my activity kat Suria FM right? Now i'm going to write about myself.. But the problem is, nothing interesting recently... So, i decide to punggah my photo album and scan all my cute picture...

Ni je la gamba2 yg i thought that i look so cute.. Ada banyak gamba lagi, tp bile dah berumur 12 tahun ke atas i dah start debab and gemuk gedempol.. Dgn itu i dicided utk tak letak gamba2 tu.. heheheheh


Ni gamba mase i berumur 1 tahun.. Yg tgh pegang I tu, my mom... She used to be slim, but now dah macam pumpkin...


Can't remember brape umur i time ni... But what i remember is that, gamba ni di ambil mase trip ke Terengganu.. During the time my Wan and Tok Ki still stay kat Dungun..









Tu my mom.. and the cute little girl yg tgh tgk I tu is Oyoi (my cousin).. This picture diambil during my birthday.. Time ni we all celebrate kat rumah Chak I jer.. I like this picture so much.. I remember showing this picture ti Faidi (my school mate), and he said that if i still comel mcm ni dia nk jadikan i girlfriend dia.. But since i dah tak comel macam ni dia reject I... Plzzzzz la Faidi, U think u handsome sangat ke.. hehehhe





My birthday kat McDonald.. I think mase ni i 5 or 6 tahun.. Really can't remember.. I don;t know apasal la i posing mcm ni... Time ni i tak fotogedik lagi ...




School Holiday... I remember, time i sekolah rendah, every school holiday.. my parent akan ambik cuti and three of us akan gie holiday2... Biasanye Genting, Port Dickson and Water Theme Park la our destination... Gamba ni mase holiday kat Genting..



Papa n I...



Concert kat Tadika...




Me and Aliya... Sekarang Aliya dah besar menjadi seorg gadis yg sgt HOT.. Seriously, she's HOT! and dia lebih tinggi dari I.. Huhuhu


Thats all gamba2 comel from me... Hope other bloggers that read my blog, can write entri pasal time2 diaorg baby dulu k... Nk jugak tgk rupe korang time suci2..
xoxoxoxox






11 comments:

Anonymous said...

cmne nk comment????no comment lg nih...aniwei.....u comel gak mse kck....tp mse skng.......hahaahahahahahha,,tut tut tut tut

Zaheera said...

Kurang asam En. Faris.. Sjrang tak come pun, ko tergile-gile kan gak kan? hahahaha

Anonymous said...

wohhhhhhhhhh....gila byng2 jee sbb dlm byng2.....mmg nmpk comei....bile....dh tgk....!!emmmm.....

AK said...

ala comeynya!!!!

dulu...

sekarang tak...

ops!!!

lariiiiiiiiiiiiiiii

Anonymous said...

comel n cute...

-chino-

Aida Zahrol said...

ala...muka u mmg tak berubah eyh...dr dulu satu fesyen jew... tp cute...suka2

Anonymous said...

Dear Kakak,

Camne some of the gambar I tak pernah tenguk????? Yang masa celebrate bday kat McD tu, jangan2 gambar tu I yang ambil...

Tak nak post ke dalam blog ni, gambar u dengan Tok Det.... Or is it with his wife? How about gambar dengan that singer tu? You dah berubah tapi depa tu maintain je. He! He! He!

By the way, a little pantun for you:

Kecik-kecik Aliya and Oyoi bulat, tapi sekarang dah tak bulat. Kecik-kecik Kakak bulat,
sampai sekarang masih bulat.

Pantun ke ni??? Anyway, jangan marah!!!! Tu le tunjuk lagi gambar masa kecil dan sekarang. Sebab tu I tak mahu tunjuk gambar I...

QUEENIE M

Farazila said...

hye mar...hahha...potongan rambut kita sama r mar masa kechik..fara pon ade gak tulis entri pasal fara ms kechik...

so read this!

http://iamfarahzila.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

Anonymous said...

y now?? dah tak suci ker???

Zaheera said...

Still suci meh... tapi dulu kesucian tu terserlah, sekarang dah tak sgt sebab banyak buat dosa2 kecil.. paling banyak dosa melawan mama.... heheheh

Nadya Che said...

how life has change since then...