Monday, July 21, 2008

My Weekend....

Tipah Tertipu....
Aya told me that dia tinggal sorang kat Shah Alam... So i pun balik la Shah Alam.. I mmg tau that Suray is going to Pangkor, tp musykil mane gie nye Etty... Si Aya bg tau that Etty balik... So i pun tak mau la Aya jd gile dok umah sorang2.... I make a plan ngan Aya, that i pick her up, pastu trus gie shopping ... Sampai je umah... Etty ada!!!! Aya berakai panjang, telah menipu i sbb nk i balik Shah Alam.... and i termakan kata2 dia...



Sunway Pyramid...
I decide to bwk Etty n Aya shopping kat sane... N ofcourse la i bawak my hubby too... Sampai kat Sunway kite org berpecah (Aya bg chance i nk berdating).. Lepas I n Chino had our lunch, kite org gie cari Aya...
Shopping punya shopping.... kaki sakit gile... So, I and Chino lepak kat satu kedai ni minum2... On that day, Chino is the official photographer...



Aya N Kasut!!!
Gile tak gile.. She bought 3 shoes in one day... Pendek kata ari tu dia jd 'Shoes Hunter' la... I n Etty nganga jer, tak bershopping...





The Next Day.....
Me n Aya, tak de keje punya pasal... After we had our lunch, kite org pun buat cookies.... Benuk n colour dia mmg ugly.. but trust me, it taste good....




Next week i akan balik Shah Alam jugak kot.... Since, roadtour buat kat Shah alam....

Hehehehhe
xoxoxooxoxxo



4 comments:

AK said...

*entri ini dah dibaca*

xoxo

gossip boy

wahahaha

iBnUDzAmRi said...

biskut korg dah macam gerhana bulan la i tgk...hahahaha

Farazila said...

wah..mar pandai masak cookies la...
nt klu farazila nk dtg umah beraya boleh la buatkan k...

amboi mar..sejak dah ada kereta sendri...berjalan je keje dia kan..
hahhahah....

Anonymous said...

Kakak,

I have just got a recipe from Mak Teh Ah. Kuih apa lagi - kueh samprit dia yang famous tu le (My King's favourite - dia siap pegang balang kalau pergi beraya kat rumah depa tu!!! He! He! He!).

I will let my King bake the cookies first (since he personally asked Mak Teh for the recipe), kalau jadi then boleh le suruh dia perturunkan ilmu kat awak lak....

I tukang comment aje nanti....

QUEENIE M