Tuesday, July 28, 2009

Semakin Dewasa...

Post kali ini topic utamanya "Alfian Zohri" ... Alfian bukan artis popular mahupun seorang kenamaan... dia seorg rakan yg selalu buat rakan2nya bising memikirkan hal dia..


L-R: Alfian, Cik Naz, Me, Chino and Bada



Situasi 1:
Suray dan Zehan pulang ke rumah sambil membebel kepada saya ... "Ish.. pian ni kan.. suke sambil lewa.. suke buat keje last minit.. assignment dia kalau org tak ingatkan dia x buat la.. same je ngan Syafiq!!! Pian suke marah Syafiq tp dia pon same je... Suke buat org risau!!!"


Situasi 2:
B: I nk siapkan Pian nye video ni..
Zaheera: Eh, biar la dia buat sendiri...

B: Kan i dah janji nk tolong dia...
Zaheera : U ni sayang Pian lagi dari I!!!!



Situasi 3:
Semasa berdating dgn Chino.. Chino menerima sms ini dr Alfian ".. hang ada mana? Pi x kejut aku pon" ..... Chino tersenyum sambil mengatakan... "B.. Pian merajuk ngan I"



Pian seorg yg manja... tidak penah hidup susah...sgt2 x sangka dia ke Afghanistan...
Transformasi (dh mcm AF la plak...) Alfian, dari MANJA ke MACHO
Nak tau lebih lanjut ... apasal Pian gie sana... bce la blog dia (Link dia kat stuff that i like ti read: Mr.Alfian) ...

Dear Pian,

Semoga ko sihat sejahtera di sana.. dan selamat pulang ke bumi Malaysia tuk kita sama2 menunaikan ibadah puasa (puasa ka?) ... Amin ....

Salam dari Malaysia... (ni aku curi style ko ni.. ber-salam2.... hahha)

p/s: Fuyoooo.... fuyooooo.... Kat Afghanistan ada "Internet Access" pastu hotel dia ada "Swimming pool" ......

xoxoxoxo

5 comments:

Putri Ramlan said...

alfian mmg handsome macho!!

b... :P

Zaheera said...

Cik Put :Hahhaha.... msti kembang Si Alfian ni...

< ............... >

Di usia muda dah gie ketempat mcm ni.. org gie holiday2 di pesisiran pantai.. dia gie tempat mcm ni... Tak tau apasal tetibe.. teringat Pian teringat KatAngelina Jolie.. Pian is the next Angelina Jolie munkin..

Ko balik KL nnt Pian..sure naik la saham ko (saham org nk ambik ko bekerje k.. bukan saham ko akan diminati ramai..)... Ko hanya Dodol kepada Cik Naz seorang.. Ingat Itu... :)

Nanaz said...

hahaha yeahh tawu xpe zaheera.
bia saham dp keje yg naik,
bkn diminati ramai.
perasann je..wekkk..

Alfian Tahir said...

Perlu ke ko bikin cerita psl aku??
aku bkn utk di jaja eh...aku cuma xda kerja di malaya jd disini ada kerja sb tu aku amk job kt sini...itu jer...cehh kau ni.

Zaheera said...

Hahahah..... Msti la .. ko kan Nubhan eh Jason Mraz yek... Wei Pian ko jg lupa tanya abg ko pasal yg aku suruh ko tanya tu.... NGO x gile duit tau!!