Friday, August 7, 2009

Mixture of Emotion ....

This whole week is full of emotions .....

Emo 1: On-The- Job Training with Maybank!!!

First of all, i would like to thank Faris, coz teman saye gie interview Maybank ni .. Terima Kasih coz sepanjang perjalanan tu ko telah menenangkan kepala otak aku yg sewel ni ... Sehinggakan time interview.. Perghhh, penuh confident aku semasa interview itu.. Tah ape aku carut kan pun aku x ingat dah...

3 minggu kemudian ...

Bile received call from Maybank suruh dtg ambik offer letter... At first, "Happy" pastu perasaan tu bercampur aduk .. I juz can't describe it... It's so complicated la... Malas nk melayan perasaan ni... Setelah bercakap dgn Bankers2 in the family, I decided to "Mencuba Yg Terbaik" if x bleh buat cau ja... !!!

TQ juge kepada semua yg sanggup menjadi pendengar yg setia kepada segala keluhan x berasas saya pasal hal ni ... TQ kerana menyedarkan bahawa, saya boleh buat keje ni cume saya MALAS nk keje!!! Ye... saye MALAS.. dan MALAS tu x elok... bla bla bla...


Emo 2: Biarpun sekejap tp "Saya Hepi"... TQ Haf !!!

Walaupun pun dapat meluangkan masa selama lebih kurang 4 jam sahaja dan kamu terpaksa gie ke office semula utk menyambung keje selepas itu.. Kamu bzee tp still cri waktu tuk sye... TQ kerana buat saya hepi dlm tempoh yg singkat tu..

Kami berdua ke Ampang Point tuk dinner bersama... Time tuk bersembang juga.. mengambil tahu ape yg berlaku dlm hidup masing2.. Selepas itu pergi bershopping keperluan asas ... Kemudian ke MBO (wayang paling famous di Ampang... hahahaha) untuk tgk Filem "Setem" dan akhir sekali pergi mencuci kereta PEY ...

SETEM!!!!
Best and sgt mencuit hati... Watak yg saya suke is Ketua Geng Pirahna... Sgt kelakar bila dia ckp utara... Adengan tembak menembak ala2 The Matrix pon cun jugak la... Afdlin Shauki and Rashidi Ishak sgt2 best... and seperti biasa kalau citer lawak, Haf akan gelak sampai satu panggung leh dengar dia gelak (Haf banyak gelak time Geng Tosai berbahasa Tamil)... Heheheheh .... In the beginning Haf nk tgk citer G.I Joe, tp sye yg tegedik gedik nk tgk cite Setem ni .... :)


TQ Haf for the hadiah "Welcome to the Working World" ... Hehehe


xoxoxoxoxo



10 comments:

Anonymous said...

sama3x-faris

Nanaz said...

alolo so sweet la dpt hadiah :)

Zaheera said...

Faris : Kalau la aku sempat bertahan sampai 1st allowence training.. Hehheheeh.... kita gie makan2 k.. :)

Naz : Nnt Dodol kamu pulang sure dia belikan amu machine gun .. :)

Nanaz said...

Oh dearr..hahaha.xkesah la yg penting ade gak adiah. bole main tembak2 nanti :P

AK said...

waaa!!!
congrats2!!!

akan ku tagih janjimu sebulan dari sekarang utk karoke!!!
erh??? bulan pose!!!
ko saja je kan timing nak start keje time skrg??? tak nak blnja karoke bulan pose la tuh!
haha

neway, congrats!
happy 4 u!

Zaheera said...

Naz : Cakap pasal main tembak2.. Kita semua patut try la main tembak2 cat kat bukit cerakah tu.. hehhehe.. Kite tunggu pian balik k.. sebaik2 nya selepas raya.. nnt saya aturkan acara tembak menembak kita ni.. nantikan invatation cardnya.. hahahahah ...

AK: Aku dh confirm baru kita gie karok... nampaknya ko kene tnggu 2 tahun la.. dua tahun bru dia confirm aku ke tak.. hahahaha... Acah ja... Nnt kita plan k.. tggu aku stabil skit k.. aku keje pon ko tetap lagi masyuk dr aku.. :)

Putri Ramlan said...

apa kata awk bg kite liquid eyeliner tu? bukan apa.. kita punya tertinggal kat kedah ler.. :-/ haha..

Anonymous said...

rhb bank.public bank and now maybank....hahahahahahahahahahah:)

Zaheera said...

Cil Put Put : La.. pasai pa bleh tertinggal plak.. Ish ish ish.. Suruh Fahmi gantikan tau ... :)

Nana: Hehheheh... Tp bank kakak yg paling famous kan kan kan.. :)

Nadya Che said...

congratulations! very2 sory for this so very the late wishes. agak lama bapak tak bukak blog. mlm ni ada masa sikit godek2. maafkan makcik tua nie yer...