Friday, February 26, 2010

Pot Luck and T-Shirt Merah !!!

Event : Pot Luck and ASB Day !!
Date: 23.02.2010

Sumbangan Makanan:

Kak Ungku: Begedil, Kuah Soto and Pecel Lele ... (Sumbangan terbanyak memandang kan ada bibik di rumah...)

Abg Wan: Sandwich Telur yg di buat khas oleh Kak ila yg terpaksa bagun pagi2 menyediakan sandwich gara2 rakan2 suami yg nk sgt makan signature dish Kak Ila....

Kak Ina: Tidor lewat mlm sebelum hari pot luck gara merebus Nasi Impit ... Siap post lagi status kat facebook tgh masak Nasi Impit... dan membeli kuah kacang...

Fazli: Taukey Fresh Mart yg mencelur sendiri bihun untuk di makan bersama kuah soto Kak Ungku ...

Saya: Telah meng-order Roti Jala ... Kan senang x payah pikir nk masak ...


ASB Day:

Untuk ari ASB day ini sahaja branch kami telah mendapat 1.6 million @ 29 applications!!! Congrats to the team !!

Kenangan ASB Day 23/02/2010:

1. ABM sendiri keluar gie bagi2 brochure kat kawasan berdekatan ... En. Ram and Abg.Wan, thanks .. saya sgt2 teharu ....

2. En.Amir (Branch Manager) keluar sehari suntuk berjumpa networking2 nya untuk sign ASB Loan dan dalam perjalanan pulang sampai terlanggar bumper kerete org ... So, terbang begitu sahaja la RM100 boss kena bayar org tu...

3. Saya dan Kak Mashela juga gie berjalan2 di kawasan berdekatan sehingga kan saya kena mengorat ... perghh.. terasa diri ni hot... hahahahhah....

4. Tak penah2 Si Michael (Zon Manager) menelefon hp burok ku ini.... Tetiba ja dia call bersembang2 dan membodek2 ... Dpt merasakan yg dia akan transfer gua kat mana2 ni juz sbb nk menyusah kan Branch Desa Pandan ... Confirm !!!